Skuteczna Sprzedaż
Jeśli odwiedziłeś naszą stronę to zapewne szukasz skutecznych rozwiązań które pomogą Ci w zwiększeniu sprzedaży w Twojej firmie. I dobrze trafiłeś.
Nazywam się Bogusław Kurowski. Swoją przygodę ze sprzedażą i marketingiem zacząłem 9 lat temu na Wyspach Brytyjskich gdzie mieszkałem i żyłem. Zaczynałem od rekrutacji pracowników dla firmy z branży stolarki budowlanej, następnie poszedłem krok naprzód i zarejestrowałem swoją działalność gospodarczą w branży fotograficznej, niestety poniosłem porażkę.
Poniosłem porażkę ponieważ nie miałem pojęcia jak wypromować swoją działalność, nie znałem podstaw marketingu, nie mówiąc już nawet o zaawansowanych technikach pozyskiwania „leadów”, budowania świadomości znanej marki i w końcu prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej z prawidłowym „domknięciem” sprzedaży. To był rok 2011.
Ponieważ jestem osobą która uwielbia wyzwania i cały czas stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej, dlatego postanowiłem zostać ekspertem w sprzedaży.
W roku 2012 podjąłem współpracę z firmą Utility Warehause z branży energetycznej. To był pierwszy krok w poznawaniu mechanizmów skutecznej sprzedaży. Zostałem wdrożony, przeszkolony i obeznany z najskuteczniejszym systemem sprzedaży bezpośredniej, to jest z systemem D2D (ang. door to door), także z telemarketingiem oraz z tajnikami promocji marki.
W roku 2014 zacząłem swoją przygodę ze sprzedażą na rodzimej ziemi.
Jeżeli chodzi o sprzedaż to w Polsce jest troszeczkę inaczej niż w Anglii, ale tylko pod tym względem że robisz to w swoim ojczystym języku 🙂 Pozostałe zasady są takie same.
W swojej karierze handlowca pracowałem już dla wielkich korporacji takich jak ORANGE POLSKA gdzie byłem nawet liderem w sprzedaży Internetu typu Neostrada, czy w PZU ŻYCIE gdzie robiłem prezentacje produktu dla grup powyżej 50 osób.
Sprzedawałem dla klienta biznesowego oraz dla klienta indywidualnego.
Usługi Foto-Video, profile tynkarskie, pokrycia dachowe, okna, bramy garażowe, reklamę a nawet produkty dla branży kościelnej typu: wina mszalne, hostie, komunikanty, komże, habity i inne dewocjonalia.
W roku 2018 podjąłem współpracę z jedną lokalną firmą z branży meblarskiej, gdzie w 6 miesięcy od początku współpracy, sprzedaż w firmie poszybowała o ponad 370%!
Piszę o tym dlatego że chciałbym wykazać, iż jestem jedną z tych nielicznych osób które zamiast teoretyzować, potrafią wykorzystać swoją posiadaną wiedzę praktycznie w swoich kampaniach sprzedażowych, pracując dla swoich klientów.
Uważam że klient jest jak pracodawca, ponieważ to on wyciąga i płaci pieniądze, a w zamian za to powinien zostać pozytywnie poprowadzony do osiągnięcia swojego wymarzonego celu.
Poniżej postanowiłem udostępnić zalążek posiadanej wiedzy na temat sprzedaży.
Życzę wysokich wyników sprzedażowych!