… O Ile Wzrosłyby Twoje Szanse Powodzenia?
Na początek:
Nazywam się Bogusław Kurowski. Sprzedażą i marketingiem zacząłem zajmować się jeszcze mieszkając i żyjąc na Wyspach Brytyjskich w latach 2004-2012.
Zanim przeczytasz całość, Nota ode mnie:
Musisz wiedzieć, że każde słowo zostało użyte tutaj nieprzypadkowo. Szanuję swój jak i Twój czas, dlatego umieściłem tutaj wyłącznie konkretne informacje, które powinieneś wiedzieć na temat skutecznego generowania dochodów dla Twojego biznesu w Internecie i nie tylko.
Co istotne, forma treści również jak widzisz jest nietypowa. Ułożyłem ją dla Ciebie w ten sposób, aby czytało się znacznie prościej i szybciej.
Przejdźmy do rzeczy…
Analizując odpowiedzi z udzielanych przeze mnie konsultacji, oraz komentarze moich dotychczasowych zleceniodawców, doszedłem do prostego wniosku.
Wszyscy Mamy Bardzo Podobną Drogę i Cel…
Pomyśl przez chwilę jak wyglądała ( i nadal wygląda ) Twoja droga do miejsca w którym się znajdujesz.
Wszystko Zaczyna Się Od Pomysłu
Mamy wielkie plany, marzenia.
Chcemy stworzyć biznes, który będzie ( najlepiej pasywnie ) co miesiąc dawał nam dochody.
Niestety kiedy mamy zacząć, już na początku pojawiają się …
PROBLEMY
Najpierw nie wiemy od czego zacząć. Co, gdzie, jak i z czym połączyć.
Gdy już spędzimy godziny na gromadzeniu i poznawaniu przytłaczającej ilości wiedzy nt.
itd…
… próbujemy założyć stronę, wypromować naszą markę, i zacząć sprzedawać jak najwięcej naszych produktów lub usług.
Tu pojawiają się kolejne problemy…
Jak to zrobić? Czemu ciągle nie działa jak próbuję?
W tym momencie przychodzi zniechęcenie.
Znasz to?
Brak motywacji, która wg. moich doświadczeń na tym etapie skutecznie eliminuje około 95% z nas.
Najbardziej wytrwali próbują dalej …
Dochodzą Do Wniosku, że Trzeba Zatrudnić Fachowców.
Jeśli chociaż raz próbowałeś zatrudnić konkretnych ludzi, na konkretne stanowiska i stworzyć w pełni profesjonalny zespół, wiesz co to oznacza.
Po pierwsze WYDATKI ( i to spore ).
Po drugie, kolejne PROBLEMY związane z nierzetelnymi programistami, grafikami, marketerami, którzy próbują za wszelką cenę naliczyć sobie jak najwięcej godzin naszym kosztem i zwyczajnie olewają nasz projekt przesuwając terminy.
Gdy Jakimś Cudem Uda Ci Się Wystartować
Przychodzi czas na tworzenie baz danych, ruchu na stronę, pozyskiwanie klientów.
Próbujemy swoich sił w terenie, dodajemy posty na stronach, zapraszamy na Facebooku, pozycjonujemy.
Spędzamy całe dnie na pracy aby zobaczyć w statystykach…
Marnych kilka zapisanych adresów, śladowy ruch na stronie i stojącą w miejscu sprzedaż.
W tym miejscu 99% rzuca w kąt cały ten „swój biznes” i mówi „to nie dla mnie”.
Ale …
Są tacy którym się udaje.
Dochodzą do większych wyników, jednak z czasem również trafiają na coraz to większe problemy.
Zbyt wysokie koszty reklamy, pozyskiwania klientów i brak pomysłu na to …
Co Robić Dalej Aby Poprawić Wyniki
Pewnie się zastanawiasz skąd znam tę historię.
Odpowiedź jest bardzo prosta.
Jestem jedną z tych osób, która kilka razy przeszła przez WSZYSTKIE etapy budowy biznesu i doszła do miejsca w którym pomaga innym wejść na wyższy poziom:
a) Znacznie SZYBCIEJ
b) MNIEJSZYM kosztem
c) Oraz SKUTECZNIEJ
Nie odbierz tego jak próbę „chwalenia się” …
Jeśli Znasz Mnie I Obserwujesz Choćby W Ostatnich 3 Latach Widziałeś Co Miało Miejsce
Pod koniec 2016 roku, przeprowadziłem małą promocję świąteczną dla pewnej lokalnej firmy budowlanej o nazwie Mar-Bud, która zakończyła się wynikiem 45, 000 zł.
Później było własne Studio Fotograficzne, przyznaję że Efekt nie był taki jak zakładałem (poniżej 20 tys.)
Jednak promowanie swojego biznesu fotograficznego w centrum małego miasta, wśród olbrzymiej konkurencji dało mi wiedzę do tego, aby kolejnym razem pracując dla jednej z lokalnych firm z branży stolarskiej, osiągnąć wynik 236, 000 złotych w pół roku.
Startując z poziomu 24, 000 zł.
Piszę O Tym Z 3ch BARDZO Ważnych Powodów
1) Po pierwsze:
Chcę pokazać Ci że generowanie dużych kwot JEST MOŻLIWE
2) Po drugie:
Chcę wykazać, że jestem jedną z tych nielicznych osób, które ZAMIAST TEORETYZOWAĆ potrafią wykorzystać posiadaną wiedzę PRAKTYCZNIE w swoich kampaniach jak i podczas pomocy Klientom.
3) Po trzecie:
Nie musisz mieć 10 lat doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i promowaniu firmy. Wystarczy dobrze ” skrojony na miarę ” Twojego biznesu plan sprzedażowo-marketingowy.
W Tym Miejscu Mam Dobrą Wiadomość …
… dla wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z mojego doświadczenia, wiedzy i wprowadzić swój biznes na wyższy poziom.
Zachęcony sukcesem firmy meblarskiej dla której ostatnio pracowałem, postanowiłem stworzyć projekt, który pomoże większej ilości małym lub średnim biznesom w promowaniu marki, zwiększeniu sprzedaży oraz w zoptymalizowaniu kosztów dotarcia do Klienta.
Długo zastanawiałem się jak powinien wyglądać idealny Plan Marketingowy, który:
a) Pozwoli wygenerować dochody w jak najkrótszym czasie.
b) Nie będzie zbyt uciążliwy we wprowadzaniu dla właściciela biznesu.
c) Ułożone w prostą do zrozumienia sekwencję wskazówki będą dawały natychmiastowy rezultat.
d) Nie będzie wymagał tworzenia ogromnej ilości baz danych, bloga, fanpagea, nauki Photoshopa, Illustratora, InDesigna i innych programów graficznych, Premiere Pro do wideo, i całej masy innej dokumentacji do tworzenia elementów kampanii sprzedażowo-marketingowych.
… i co najważniejsze.
e) Będzie w ten sposób zaprojektowany, aby cały czas podtrzymywał motywację do wdrażania kolejnych punktów.
Po bardzo długich przemyśleniach, przedstawiam Ci Plan Marketingowo-Sprzedażowy Pozytywna Firma
Czym dokładnie jest Plan M-S Pozytywna Firma?
To przede wszystkim wdrażanie skompresowanej wiedzy, najskuteczniejszych metod, technik marketingowych, gotowców których celem jest masowa sprzedaż produktów z każdego przedziału cenowego.
W Planie Marketingowo-Sprzedażowym Pozytywna Firma stawiam przede wszystkim na prostotę i szybką efektywność.
Co to znaczy?
Obowiązują proste zasady:
1. Każdego dnia otrzymasz szczegółowy wykaz wdrażanych przez nasz zespół czynności (8 godzin efektywnej pracy dla Ciebie).
2. Raz na tydzień otrzymujesz szczegółowy raport co zostało wdrożone a co będzie wdrażane w następnej kolejności, oraz jakie są zalety wdrożonych czynności.
3. Wykorzystujemy swoje własne oprogramowanie, więc masz spokojną głowę oraz oszczędzasz pieniądze, ponieważ nie potrzebujesz mieć swoich własnych programów graficznych, do produkcji wideo, czy sprzętu do profesjonalnych zdjęć itp.
4. Nie potrzebujesz znać żadnych kwestii technicznych i merytorycznych z dziedzin: sprzedaży, marketingu, grafiki, informatyki itp. Wszystkim zajmuje się nasz zespół.
5. Jeśli mieszkasz daleko od naszego biura, pomożemy Ci w zatrudnieniu kompetentnych ludzi w Twoim terenie, przeszkolimy ich oraz poinstruujemy co i jak należy robić aby osiągać bardzo dobre efekty w dziale marketingu i sprzedaży.
6. Dostaniesz precyzyjne instrukcje „co, gdzie, jak” aby osiągnąć efekt.
Wszystko co w każdym tygodniu zrobimy, ma dać Ci jak najszybszy efekt tak abyś wiedział, że odnosisz rezultaty i tym samym motywował siebie i swoją załogę do dalszych działań.
Krótko i konkretnie. Plan M-S Pozytywna Firma to plan marketingowo-sprzedażowo-mentoringowy, którego podstawowym zadaniem jest:
Pomóc Tobie jak najszybciej, w jak najprostszy sposób wytłumaczyć krok po kroku, prowadzenie nowoczesnego biznesu, uszytego na miarę XXI wieku, opartego o silne fundamenty w postaci szczegółowych baz danych Twoich klientów, płynną sprzedaż produktów i usług na bardzo skutecznych kampaniach: terenowych, internetowych, telefonicznych.
Cały program M-S Pozytywna Firma, podzieliłem na 3 etapy których wdrażanie potrwa do czterech tygodni.
Przez te 4 tygodnie przejdziemy najkrótszą drogę do wygenerowania (lub/i zwiększenia) sprzedaży.
Oto program wg. którego będziemy działać:
W ramach Programu M-S Pozytywna Firma otrzymasz dodatkowo:
a) Hosting i domenę na rok.
b) Dożywotnią gwarancję na stronę internetową.
c) Prawa autorskie do wszelkich zdjęć i materiałów graficznych.
d) Gotowe skrypty mailowe które najlepiej konwertują.
e) Gotowe szablony rozmów telefonicznych dedykowane dla Twojego biznesu.
f) Pierwszeństwo współpracy z naszą firmą w kolejnych miesiącach.
g) Gwarancję wyników sprzedażowych.
h) Gwarancję branżową (tylko 3 firmy z danej branży mogą zacząć współpracę w danym roku).
Uwaga. Nasza propozycja współpracy NIE JEST dla każdego!
Nie jest …
a) Dla Osób, Które NIE CHCĄ Pracować i Współpracować (tzw. ciężkich charakterów i obiboków)
b) Dla Osób Które Liczą Na Szybkie Zyski Bez Ryzyka.
c) Dla Osób Które Mają Fatalną Sytuację Finansową I Traktują To Jako Ostatnią Deskę Ratunku (szczerze: sugeruję pracę na etacie)
d) Dla Osób Które Chcą Wykorzystać Ten Program W celach Nieetycznych.
e) Dla Osób Prywatnych Nie Prowadzących Działalności Gospodarczej.
f) Dla Osób Myślących I Działających Na Krótką Metę (z tzw. słomianym zapałem)
Dla Kogo Ten Program JEST Dedykowany?
a) Dla Osób, Które Nie Wiedzą Od Czego Zacząć, Co Robić, Jak To Wszystko Związać.
b) Dla Osób, Które Już Posiadają i Prowadzą Biznes (offline jak i online)
c) Dla Osób Które Są Gotowe Zacząć Swoją Przygodę Z Biznesem (offline lub online)
d) Dla Osób I Biznesów Które Będą W Stanie Wdrożyć Proste Wskazówki „Krok Po Kroku”
e) Dla Osób Które Mają Ograniczony Czas I NIE CHCĄ Analizować Setki Godzin Wideo I Książek Odnośnie: Marketingu, Sprzedaży, Grafiki itp.
f) Dla Osób Poszukujących Specjalistów Z Branży Marketingu I Sprzedaży.
g) Dla Osób Poszukujących Specjalistów Z Branży Grafiki I Informatyki.
h) Dla Osób Które Wiedzą Co Chcą Osiągnąć W Biznesie.
i) Dla Osób Chcących Wprowadzić Swój Biznes Na Wyższy Poziom.
Otrzymasz Również Gwarancję
Chcę wyłącznie w 100% zadowolone osoby w związku z tym przekazuję gwarancję wyników sprzedażowych na okres 60 Dni.
Jeśli po tym czasie okazałoby się że Twoja sprzedaż nie wzrosła lub nie ruszyła z miejsca, zobowiązuję się do całkowitego zwrotu środków w ciągu 30 dni roboczych.
Osobiście wiele razy stosowałem mnóstwo najnowszych metod sprzedażowych i marketingowych. Zainwestowałem w swoją wiedzę przeszło 50,000 złotych i jestem w 100% przekonany o ich skuteczności. Dlatego w 100% biorę na siebie odpowiedzialność gwarancyjną.
Jak więc widzisz, całe ryzyko biorę w tym przypadku na siebie.
Ile To Wszystko Jest Warte?
Jak wiesz, szkolenia stacjonarne potrafią być bardzo drogie (pisałem że zainwestowałem w swoją wiedzę ok 50,000 zł)
Użytkowanie miesięcznie programów graficznych kosztuje z których korzystamy to koszt ponad 4 000 zł.
Do tego praca która jest co prawda przyjemnością, aczkolwiek każdy z nas pracuje za pieniądze.
Zatrudniając pracowników na stanowiska: handlowca, marketera, grafika oraz informatyka i opcjonalnie trenera, zapłaciłbyś dodatkowo około,
25 000 – 30 000 złotych brutto/mies. i to bez żadnych gwarancji.
Nabywając ten pakiet w standardowej
cenie zapłaciłbyś ponad 22, 000 zł
Jaka Jest Cena?
Standardowo planowałem cenę 19, 900 zł za pakiet JEDNAK …
Ponieważ:
a) Jest to szczególna promocja z okazji rozpoczęcia nowego projektu.
b) Dodatkowo wszelkie koszty związane z reklamą w mediach społecznościowych oraz koszty paliwowe i inne będą po Twojej stronie.
c) Wiedza którą wdrażamy jest dostępna dla ludzi z branży
Domyślam się również że taki wydatek byłby zbyt duży dla wielu osób dlatego też…
Zastosowaliśmy obniżkę specjalną i całość będzie dostępna za 14,997 zł brutto.