Gałęzie działań marketingowych

Marketing w firmie cz. 2
Mimo, iż żyjemy w czasach gdzie coraz większą popularność w działaniach marketingowych odnoszą tak zwane urządzenia mobilne (social media, adwords, e-mail marketing itd.) to jednak często spotykam się z zastosowaniem tradycyjnych działań w marketingu (ulotki reklamowe, billboardy, długopisy, wizytówki) a także programy wzmacniające lojalność klientów (karty rabatowe, kupony konkursowe, karty bonusowe).
Poniżej, przygotowałem tabelkę gdzie możesz zobaczyć i porównać działania marketingowe w firmach (w tym i w Twoim biznesie).
Jak widzisz jest w czym wybierać. Każda z tych gałęzi ma swoje wady i zalety jak wszystko w życiu. Bardzo ważne w budowaniu zdrowej, silnej i pozytywnej firmy jest to, aby umiejętnie korzystać z wszystkich dostępnych zasobów. Oczywiście w miarę możliwości a także budżetu jaki przeznaczamy w firmie na marketing. Jeśli chciałbyś porozmawiać na temat strategii działań marketingowych dla Twojego biznesu, to zapraszam Cię na darmowe konsultacje telefoniczne [KLIKNIJ TUTAJ]
Życzę wysokich wyników sprzedażowych!